ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Adventi koszorú konzervdobozból - rekarácsony

2013. november 25. - időtetrisz

A sokkoló tetra pakkos és vízvezetékcsöves verzió után idén a konzervdoboz kerül az asztalra. Az újrahasznos karácsony jegyében.

Az alapötletet ezúttal loptam: Berlinben láttam a kis piros változatot, ami rettentő módon megihletett. Fogtam egy korábban beszerzett kávékapszulás doboz tetejét, és megragadtam egy dugóhúzót.

A lyukakat úgy formáztam (döfködtem, ráncigáltam), hogy a fém szétroncsolt része felfelé álljon, hogy beleszúrhassam a gyertyákat.

Eredeti tervem szerint magnószalagokból kötöttem volna masnit rá, de megtetszett ez a minimalista verzió, így a koszorú az idén ennyiből áll. Van azonban néhány tippem azoknak, akiknek ez a stílus nem a sajátja:

  • a konzervdoboz teteje kitűnően festhető akrylfestékkel, tehát a koszorúalap pőresége bármilyen stílussal átvarázsolható
  •  a dekortapasz biztosabb és egyszerűbb megoldás lehet: a doboz szélére ragasztva és a gyertyákra tekerve visszafogottan elegánssá teheti képtelen koszorúnkat

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr538803314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása