ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Bátorságkő - Játék receptre

2014. május 13. - időtetrisz

Elvittem a kislányomat a Láthatatlan kiállításra. Ahol vak sötét van. De tényleg. Nem látók vezetnek körbe, mesélnek, sztorizgatnak, mutogatják a sötét világot, amiben mi ügyetlenül tapogatózunk. Ahogy tartottam a kiállítás felé, belém hasított: hülye vagyok én, egy öt és félévest háromnegyed órán át hasítható sötétbe vinni?!

10170905_628147933928206_79816348741429622_n

Beparáztam. Lencsi, te nem félsz? Nagyon sötét lesz. Kérdeztem, miközben azon aggódtam, hogy maga a kérdésfelvetés generál félelmet. Aztán határozottan közöltem, hogy én félek. Mármint attól, hogy mi lesz, ha... (a fantáziám ezen a ponton anyafantáziából csillagos ötös feleletbe kezdett: a leggyengébb szcenárió szerint is élete végéig őrjöngőrohamot kap majd minden szürkületkor).

Az agyamban elvonuló képeket nem osztottam meg vele, ehelyett határozottan visszaléptem két lépést, mintha megláttam volna valamit, leguggoltam, és felkaptam egy követ. Na, ez épp jókor lett meg. Bátorságkő.

Lencsi szájtátva hallgatta, hogyan is működik a bátorságkő: akinél van, az nem fél. Hát persze, hogy én találtam meg, mert én félek. Megegyeztünk, hogy ha bemegyünk a sötétbe, mindig annál lesz a kő, aki éppen fél. Mármint akinél lesz, az tuti nem fél, így ha  a másikkal megesik, egyszerűen átadja neki a követ.

Nem kellett átadnom a követ. A kislányom hihetetlen otthonosan érezte magát a sötétben, és várja, hogy újra elmenjünk.

 

Játék receptre még:

Nem szeret írni a gyerek

Apa meghalt, eltűnsz te is?

Sztoriújratervezés

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr408803606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása