ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Papírbábuk ajándékba

2014. december 09. - időtetrisz

A Catch Up papírbábuk nagyszerű ajándéknak bizonyulnak. Végtelenül egyszerűek, a gyerekek ráragadnak (40 perc csönd 8 gyerekkel egy szobában, elég referencia?), miközben nem csak alkotnak, hanem feldolgozzák érzelmeiket, a mindennapi eseményeket. Én több karácsonyfa alá juttatok belőlük. Pszt!

[caption id="attachment_8010" align="aligncenter" width="600"] Egy pásztor, egy angyal és Mária Jézussal[/caption]

Adtam már szülinapra, láttam gyerek kezében repülőként, hóemberként és síelő figuraként a darabjait.

Amikor szülinapi zsúrt vezettem - egyik kedves olvasónk kérésére -, akkor elrejtettem a szobában annyi figurát, ahány gyerek volt a zsúron, a gyerekek megkeresték, megrajzolták saját képükre. Az ünnepelt ezalatt egy papírkorongot festett ki torta gyanánt  Aztán összeraktuk a darabokat, és készen volt a szülinapos ajándék.

Szóval spontán játékra is kitűnőek,

de közös családi játékra is klasszul használhatók. A Dobozban található játékleírás pl. konkrét ötletet ad arra, hogyan lehet este, lefekvés előtt a nap eseményeit közösen végigjátszani a bábukkal, vagy ovis / iskolás eseményeket láthatóvá tenni (a mi volt ma a suliban? - lehetetlen kérdés helyett).

Itt, a tetriszen írtam már posztot arról, hogy féleleműzésre hogyan használtuk őket, de az önbizalom növelő funkcióját még nem említettem. Pedig hihetetlen volt, ahogy Berzsián (5,5) kezébe adtam egy bábut, és annyit mondtam neki, hogy, nézd, ez te vagy. Majd a a bábu mellé raktam a papírkorongokat, amikre meg közöltem, hogy ezek meg a te jó tulajdonságaid.  Berzsián rögtön pakolta a bábura a korongokat: erős vagyok, gyors vagyok, sok eszem van... Aztán, hogy tudjuk, hogy melyik korong mit jelöl, megrajzolgattuk: lett erő-korong, ész-korong, és gyorsaság-korong.

A CatchUp dobozban 8 nagy és 6 kicsi bábu található talppal, 14 koronggal, 4 útképpel (az egyik játékhoz szükséges), és 3 játékleírással. Kapható az Anno Meseboltban  , a Színtérben (Vitkovics M. u. 3-5.) illetve megrendelhető a Krearton oldaláról (5800.-).

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr438803860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása