ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Fejfájás megszüntetése néhány pohár vízzel

2015. április 15. - időtetrisz

A fejfájásnak sajnos számos oka lehet, sokan, sokféleképp küzdünk vele. Ez egy lehetséges módszer a csillapításra, bár nagyon egyszerűnek tűnik, működhet.

water-294072_640

Sok helyen említik, hogy a fejfájást a dehidratáltság is okozhatja és mivel hajlamos is vagyok elfelejteni inni, egyszer kipróbáltam, hogy kezdődő fejfájásnál ha 3-4 pohár vizet iszom viszonylag gyorsan, akkor sokszor megszűnik a fájás. Lehet, hogy placebo-hatás, lehet, hogy néha tényleg csak az azért üvölt a szervezet, hogy igyunk már és visszaáll az egyensúly, kétségkívül nem értek a témához, épp ezért ezért próbáltam olvasni a problémáról és erről a lehetséges segítségről, a Greatist-en kutatási eredményeket is linkelnek egy cikkhez a migrének és a dehidratáltság közötti összefüggésről, míg egy másik kutatás tárgya az volt, hogyan hat a migrénre bizonyos mennyiségű víz megivása, ehhez is találtok ott linket.

Szóval néha a folyadékpótlás is elég lehet, próbáltatok már így fejfájást csillapítani?

 

Témába vág:

A gyerekek csak vízzel fürdenek és tiszták

Kölni helyett rózsavíz

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr638803982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sutibaba 2015.04.18. 10:00:04

Én próbáltam, amikor már előző nap délután óta fájt a fejem, reggel megittam 1/2 liter vizet, én csak hánytam tőle. :-( De lehet, hogy ha még épp lekezd fájni, akkor hat.

sugarcandy 2015.04.18. 13:50:56

Sajnos ez sem a tuti, csak egy lehetőség, ami van, hogy bejön, van, hogy nem - ami pl. most csütörtökön és pénteken szinte mindenkinek okozott valamit (nyomottság, fejfájás, migrén, teljesen rosszullét), az nem volt egyszerű...
süti beállítások módosítása