ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Találtuk, ajánljuk: Cucc avagy tárolj erős papírzsákban

2016. január 27. - időtetrisz

Itt az Időtetriszen is sokszor felmerül a rendrakás,  nálunk is sokszor hálás dolog volna egy Mary Poppins táskájához hasonló, mindent elnyelő varázsizé. Ez a hatalmas papírzsák kicsit hasonlít rá: tényleg rengeteg dolog belefér és még jól is néz ki. Annyiban meg jobb is, mint a csudálatos nevelelőnő táskája, hogy ez szabadon dekorálható.

cucc_3zsak

A papírzsákok talán legjobb tulajdonsága, hogy bármilyen térbe jól illeszthetőek és a tulajdonos ízléséhez igazítható a megfelelő mintákkal, feliratokkal. Ráadásul végre egy olyan tárolót tudunk beszerezni, ami kifejezetten erős, hiszen 20 kg terhelést bír, de nem műanyag és nem egy bútordarab, ami se nem olcsó, se nem könnyen lecserélhető. Igazi jolly joker, ami felnőtt- és gyermekholmik tárolására is megfelelő, sőt, csomagolásnak is tökéletes.  A neve pedig egyszerűen telitalálat:  Cucc.

DSC00706

Magony Ágit, a Cucc tervezőjét arról kérdeztem, hogy mikor és miért vágott bele a vállalkozásába.

'Kicsit több mint egy évvel ezelőtt kezdtem el. Az Instagramon akkoriban folyamatosan szembejött velem a papírzsák a külföldi bekövetettjeim képein, és nagyon szerettem vna egyet én is. Szétnéztem honnan és mennyiért lehetne rendelni, és a vége elég húzós összeg lett volna, így gondoltam, futok egy gyors kört itthon, hogy csinál-e valaki, és ha nem, akkor én hogyan tudnék belevágni.  Gyorsan találtam egy gyártót és onnantól meg már ment a dolog: megcsináltam az első mintákat, és feltettem a zsákokat a Meskára. Szerencsére hamar rámtaláltak az első vevőim, aztán meg az Instán és a Facebookon kezdtem komolyabban terjeszteni "az igét".  
Ezek a papírból készült tárolók a lakás minden pontján jól hasznosíthatók (kivéve fürdőszoba), hiszen mindenhol van olyan cucc, amit szeretnénk elpakolni a kíváncsi szemek elől. Ezek a zsákok a tárolás egy új alternatíváját nyújtják: praktikus, könnyen kezelhető, strapabíró, és nem utolsó sorban stílusos tárolók.'
A Cuccot megtaláljátok a Facebookon, a Meskán, követni tudjátok az Instagramon is és hamarosan ez a weboldalon is elkészül.  E-mail: cuccpapirzsak@gmail.com és telefonszám: Magony Ági +36 20 215-1459
 
MG_4340
 

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr818804052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása