ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Adventi naptár tojástartóból

2012. november 13. - időtetrisz

Életem első adventi naptára tojástartóból készült. Kicsit több, mint egy film alatt elkészíthető, és bár a 24 kis tartó kivágása és festése miatt hangyányit pepecselős, cserébe semmilyen extra kiadást nem igényel. Mindössze néhány tojástartóra, egy kis zsinegre és festékre volt szükség. Már csak azt kell kitalálni, milyen kincsek kerüljenek bele.

idotetrisz_adventinaptar4

Az első lépés a tojástartók kivágása. Ez néha kemény feladat, mert nem mindegyik tartó egyenkemény, vannak kemények és nagyon kemények. Ha túlestünk a beavatáson, kivájtuk őket a helyükről, szépen letisztázzuk a széleiket, amennyire csak tudjuk.

idotetrisz_adventinaptar1

Ezután jöhet a festés. Én dekorfestéket használtam, de a vízfesték is gyönyörűen befogja a tartókat, ahogyan a dömpernél ezt már bizonyította. Egyetlen hátránya, hogy sok fogy belőle. Ha egy szuszra szeretnénk elkészíteni, érdemes a fűtőtestre tenni, itt néhány perc alatt megszárad. Nekem háromféle dekorfestékem van egyelőre, ezért lettek fehérek, de többféle színben biztosan sokkal jobban néz ki, lehet bátran kísérletezni.

idotetrisz_adventinaptar2

A kincseket érdemes már a tartók lezárása előtt beletenni, hogy ne kelljen újból nyitogatni. Szóval amint benne csücsülnek az ajándékok, egy zsineggel mindegyiket lekötjük, úgy ahogy egy dobozt kötnénk meg. A számokat én ezután írtam rá. A terv az volt, hogy egy zsinegre felfűzöm őket, amit kifeszítek valamelyik falon, de bárhogy próbálkoztam, összecsúsztak és gubancolódtak.

idotetrisz_adventinaptar3

Végül rájöttem, hogy eredeti házukban lesz a legjobb helyük, ezért most a tojástartók fedelében várják további sorsukat. December elsejét.

Még tojástartó:

Figurák tojástartóból: a dömper

Denevérék

A telhetetlen hernyócska

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr168802552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása