ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Rajzolj puzzle-t!

2015. január 15. - időtetrisz

Fillérekért vettem ezt az üres puzzle-t, és rögtön karácsonyi üdvözlőlapokat,szülinapi kincskeresős játékot láttam benne. Aztán sajnos kiderült, hogy nem elég jó minőségű, így mielőtt további kutatásokba kezdtem volna, gyorsan odaadtam a kislányomnak.

Klassz kihívásnak értékelte, rögtön azon törte a fejét, hogyan lehet jó becsapósra megrajzolni.

Amíg ő rajzolt, én lázas keresgélésbe kezdtem a neten, hogy honnan lőhető jobb minőségű alap.

530 + szállítási díjért találtam ITT  egy 12 darabosat, de a 12 darabos nem túl nagy kihívás.

Aztán a legjobb találatom a 48 darabos volt, 525 + 1500 szállítási és csomagolási díjért ITT.

A lányom mindeközben csak rajzolt,

miközben én elkeseredetten már a nyomtatható ajándéktárgyakat böngésztem a neten.

A törpe méhecskével és katicákkal című kép elkészült, jó megoldás a puzzle-alap beszerzésére nem lett.

Van ötletetek?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr748803908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sugarcandy 2015.01.15. 21:11:32

szereznék egy ronda, de jó minőségő puzzle-t és átfesteném vagy leszedném róla a képet

Horka 2015.01.20. 12:41:32

Én a Winkler Iskolaszer oldalán rendeltem gyorsan, mert nagyon megtetszettaz ötlet.

blagger 2015.01.25. 22:23:05

jaj, én is a Winklernél rendeltem, az van a képen, és azzal nem voltam elégedett (csak nem akartam negatív reklámot nyomni, mert általában jó cuccaik vannak)
süti beállítások módosítása