ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Uzsonnástáska kávészacskóból - Iskolakezdés sk

2012. augusztus 27. - időtetrisz

Az alapötlet, hogy kávészacskóból bármit is, mert tartós, könnyen hozzáférhető, és takarítható, Horváth Attilától származik, aki két éve immár iparszerűen varrja KvRetárcáit.  Nekem azonban a kávészacskóról az uzsonnástáska jutott eszembe. 20 perc alatt kész, takarítható, recycling, és állítólag minimum egy évet kibír.

Szóval megragadtam egy kávészacskót, és kitakarítottam. Aztán a kislányommal decoupage technikával rádolgoztunk néhány ásót, gumicsizmát és esernyőt. Levágtam a tetejét a zacskónak, és cipzárat varrtam a szájához.
Igazából tépőzárral terveztem, csak nem volt otthon megfelelő színű. Akkor terveim szerint ilyes formája lett volna, (ráadásul akkor a kézzel varrható tárgyak sorát szaporíthattam volna):
http://tumblingblocks.net//blog/index.php/2007/7/31/oilcloth-lunch-bag
A Kvretárcák készítője szerint az anyag tartós, érdemes poliészter cérnával varrni.
További olvasmányok:

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr508802416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cseppember 2012.10.03. 13:28:56

Varrni? Azt hittem ragasztottad rá a zipzárt.. Nagyon kreatív egyébként. Én a vizes üveggel vagyok mindig gondban, ha kinyílik útközben, de ez egy idális megoldásnak tűnik.

blagger 2012.10.04. 11:04:50

Ez jó ötlet: én nem tudom lebeszélni a cumiról, így aztán mindig folyik. Jó, hogy mondod ezt a problémát, kicsit pörgök rajta, mert szerintem mindenki ismeri a jóesetbencsaktisztavízazegésztáskád-érzést :)A kávészacskóban pedig szerintem még sok felfedezetlen lehetőség rejlik. Ha van ötleted bármelyikkre szólj, kirakjuk.
süti beállítások módosítása