ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Letölthető mobiltartó-sablon

2013. február 04. - időtetrisz

A mobilgondokról már volt szó. Ez a verzió kizárólag abban segít, hogy töltés közben ne a földön, asztalon, akárhol heverjen a telefon. A minta Sebastiano Ercoli és Alessandro Garlandi műve: ők adják az alapot, mi meg nézhetünk körül a lakásban, hogy miből is volna a legjobb elkészítni ezt az ötperces darabot. Az én tekintetem először a kávészacskón akadt meg.

Letöltöttem a mintát, kivágtam, átrajzoltam, előrántottam az alkoholos filcet, és készen is voltam.

Aztán persze vérszemet kaptam. Designos zacskóknak, borítóknak, viaszosvásznoknak, molinodaraboknak estem neki.

Te miből fogod kivágni?

Témába vág Mobiltartó samponos dobozból Pénztárca kávészacskóból

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr528802816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása