ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Szappantartó - szütyő

2013. április 29. - időtetrisz

Eltörik, penészedik, ázik benne a szappan – vagy mert rossz a konstrukció, vagy mert nem lyukas. Vagy lyukas, de nincsen hozzá alátét. Megelégeltem a szappantartó-gondokat, és kipróbáltam egy olyan verziót, aminek egyelőre még nem látom a hátulütőjét.

Persze simán lehet, hogy a két hétnyi tesztidő kevés, de egyelőre működik. Egyszerűen fogtam egyet azok közül a szaténszütyők közül, amelyek valamilyen rejtélyes oknál fogva eléggé elszaporodtak a háztartásban ha nálatok nem, 150 forintért a mindenféle vacakok boltjában beszerezhető. A szütyőbe beleraktam a szappant, összehúztam a madzagját, ráakasztottam a csapra olyan hosszúra engedve, hogy ne lógjon nagyon bele, de a vízsugár alá lehessen tartani. És kész.
Előny a fenti problémák kiküszöbölésén túl: a szappanmaradékokkal sincs gond, boldogan ellengedeznek a szütyőben, míg teljesen el nem fogynak.

Ti már megtaláltátok az ideális szappantartót? Milyen?

Témába vág Folyékony szappan sk Csinálj szappant karácsonyra

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr878803028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anna 2013.04.29. 15:36:37

Már megint pont arról írtok, amire kellett volna egy megoldás rég óta. És pluszban bevillant: a dédnagymamám annak idején kockás szütyőben gyűjtötte a szappanmaradékokat, hogy semmi ne vesszen kárba. A konyhában lógott. Köszönöm.

Katalin Boronyák 2014.04.26. 17:04:32

A mágneses szappantartó szuper találmány. 15 éve használunk ilyet, nagyon bevált. Itt találtam egy olcsóbb változatot: http://www.aquamarim.hu/index.php?kod=306&modul=termek
süti beállítások módosítása