ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Nincs pénz, hely gyerekkonyhára? Rajzolj a falra!

2013. június 20. - időtetrisz

Kisebbik lányom elkezdett intenzíven főzni, így nem halaszthattam tovább a gyermekkonyha kialakítását. Viszont nem volt kedvem komoly barkácsoláshoz sem, így egy tíz perces megoldáshoz folyamodtam.

Rajzoltam egy adag konyhafelszerelést a falra. Pedig nem tudok rajzolni. Rákerestem a neten a "kitchen shelfes vector" kifejezésekre, és klasszabbnál klasszabb képek között válogathattam, amit csak le kellett egy filctollal rajzolnom, és elé tolnom a hokedlit egy edénnyel. Nekem ez tűnt a legegyszerűbbnek, és valóban, a néhány vonalas ábrák jól mutatnak a falon:

A prototípus
De lehetne cifrázni bőven, érdemes keresgélni:

Színnel
Egész berendezéssel
Ha Te is rajzolsz egyet, mutasd meg nekünk feltétlenül!


Témába vág
Gyerekkötény viaszosvászonból percek alatt varrás nélkül
Főzz papírból!

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr848803094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kucorgó anyámkája 2013.06.20. 10:14:47

Pont hasonlót tervezek én is. :)

blagger 2013.06.21. 20:36:04

De, jó, mutasd meg, ha elkészül!

Kucorgó anyámkája 2013.06.23. 17:43:04

Lehet, hogy az majd csak nyár végén lesz, de akkor mindképp szólok. :)
süti beállítások módosítása