ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Fiókrendező 2 kartondarabból 5 perc alatt

2014. április 10. - időtetrisz

Akinek van otthon komódja, tudja, mekkora gondot jelent rendben tartani a fiókokat, főleg, ha a rendrakáskor itt-ott talált kis izék is sokszor végzik a mindent elnyelő fiókokban. Mondjuk, hogy majd megtaláljuk a helyét, de aztán elsodor az élet és csak gyűlnek, kupisodnak odabent. Mostanában a kisfiam zoknis-bugyis-harisnyás fiókja is teljesen elszemtelenedett: először csak néhány félpár zokni tűnt fel benne, mostanra viszont teljesen elárasztották. A különböző fekete lyukakban talált, de beteszem, hátha meglesz a párja, és jaj, kinőtte, megvárom itt míg meglesz a párja és elteszem okok miatt felszaporodott magányos zoknik tengerében alig találtam már valamit.

DSC_0046

Elegem lett, úgyhogy gyorsan előkotortam egy darab kartont és körülbelül 5 percen belül megoldottam a problémát. Bár kaphatók fiókrendezők, ebben az a jó (amellett, hogy ingyen van), hogy olyan méretre állíthatjuk a beosztást, amekkorára éppen szükségünk van.

Ehhez a fiókhoz egy nagyobb darab karton használtam, egy laptop tartójának egyik feléből sniccereztem ki két darabot. Lemértem, mekkorára kell vágni, de egy (kb.) fél centit azért ráhagytam, hogy feszes, erős tartású maradjon, ne mozduljon el. A két darabot a kartonállatkáknál már alkalmazott módszerrel barátkoztattam össze.

DSC_0033

Középen metszettem be mindkét darabot, de máshol is lehet, attól függ mekkora fakkokat akarunk. Ha középen metszettük, akkor is lehet még mozgatni a másik tengelyen, így elég sok variáció megoldható. Ez alkalommal a zokni-harisnya-bugyi-ésatöbbi vonalon mozogtam, nagyjából 4 egyforma fakkra volt szükségem. A bugyis résznél azért nagyobbra hagytam, hadd feküdjenek el teljes terjedelmükben az alsóneműk (és a harisnyáknak is nagyobb hely kell).

Mivel volt még itthon öntapadós matrica, mindkét darabot bevontam egy csíkos darabbal, így nézett ki a végeredmény:

DSC_0046

És azért mutatok előtte-utána képet:

[caption id="attachment_5803" align="aligncenter" width="600"]DSC_0038 Előtte[/caption]

[caption id="attachment_5805" align="aligncenter" width="600"]DSC_0047 Utána[/caption]

Ugye, jó lett?

Ha gondot okoz a tárolás, van még ötletünk:

[caption id="attachment_5806" align="aligncenter" width="600"]aprosagok-600x413 Klikk![/caption]

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr398803556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása