ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Saját készítésű szörnyeteges pop-up képeslap

2014. december 01. - időtetrisz

Gézáéknél megszületett Elvira. Nálunk meg ennek örömére a pop up képeslap gyártási kedv. Kinyitod a képeslapot, kidobban belőle a szív, nő a pocak, üvölt a gyerekszáj. Ellenállhatatlan móka, klassz ajándék.

Az eredetit az Usborne kiadó oldalán találtam, és beleszerettem első látásra: a lehetetlen tátogó szörnyek ezidáig csak varróőrületem idején mozgattak meg.

Ahogy megláttam őket, rögtön éreztem, hogy ki kell próbálnom. Verka ötödik szülinapja kapóra jött. Az elképedt mosoly az arcán a képeslap kinyitásakor, pedig feledhetetlen.

Ezek után neki mertem esni a Nagy Projektnek. Felskicceltem a három fázist: dobogó szív, növekvő has, üvöltő gyerek:

Sárga papírra átrajzoltam a figurákat, kontúroztam, színeztem és körbevágtam őket:

Majd jöhettek a keményebb színes lapok, amelyeket összehajtható képeslep méretűre vágtam, félbehajtottam őket, beléjük ragasztottam a szörnyeket:

A kislányommal mesét írattam a képekhez,

végül lapozható könyvecskévé ragasztottam össze a három képeslapot:

 

 

Témába vág:

Sk képeslapok az Időtetriszen

Varrj szörnyeket!

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr358803846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása