ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Firkafigurák

2012. május 30. - időtetrisz

A héten kétszer is belefutottam a Te rajzolsz, én varrok! projektbe.

Húsz alkotó varrt a kiválogatott rajzok alapján, hogy gyereknapra a tervezőkhöz juthassanak a figurák. A pillanatok alatt hihetetlen népszerűvé vált projekt most a Vodafone Főállású Angyalságára pályázik.
Miközben kattintgattam az elkészült figurák közt, eszembe jutott, hogy láttam már hasonló vállalkozást - gyerekrajzból figurák - kicsit más technikával és üzleti alapon, az Animal Dollstól

És akkor meg az jutott eszembe, hogy de hiszen ez már nekem is eszembe jutott, csak a saját firkáim nyomán:
Szóval csak azt akarom mondani, hogy
rajta, egy egyszerűbb figurát minden előképzettség nélkül össze lehet hozni, tényleg firkaalapon.
Azért, mielőtt belekezdesz néhány jó tanács:
  • érdemes nagyobb, vaskosabb figurákkal kezdeni, kezük-lábuk első körben jó, ha a testtel együtt mozog (a képen látható csíkos figura lifegő végtagjai inkább második - harmadik nekifutásra valók)
  • ne legyenek nagyon elvékonyodó részei a firkának (nyak, boka stb.)
  • számíts arra, hogy amikor kifordítod majd a figurádat, az alak jócskán összemegy (a képen látható kockás manó szabásmintája 28 cm, a valóságban 26 cm)
  • 5- 6 cm lyukat is hagyhatsz a kifordításra és a tömésre
  • a tömés kényes művelet: az egész munkát elronthatja, ha egyenetlenül vagy túl puhára tömünk (ceruzával, fakanállal tömöcköljük a szegletekbe a tömőanyagot)
  • én gyapjúval tömtem életem eddigi hat lényét
  • a legolcsóbb gyapjú eddigi kutatásaim szerint a Guzsalyas boltban szerezhető be
  • a kockás lényhez 8 g azaz 0,8 dkg (!) gyapjúra volt szükség.
Témába vág:

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr958802228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sugarcandy 2012.06.02. 08:13:18

Itthon is van ilyen rajzot életre hívó projekt, ez is üzleti alapon http://doodliesoftie.memedesign.hu/ bár angolul van, magyar. Nagyon cukikat készít ő is.
süti beállítások módosítása