ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Autós játék kartondobozból

2013. november 06. - időtetrisz

Ez a poszt anno egy ötperces autós játék című dolognak indult, de végül az eredeti, néhány héttel ezelőtt tényleg 5 perc alatt gyártott kartonjáték helyett egy új, továbbfejlesztett verziót csináltam, mert annyira tetszett a tulajdonosának. Ez is kartonból készült, egy nemrég kapott fazék dobozát használtam fel hozzá teljes egészében, illetve néhány vécépapír-gurigát.  Mondjuk ez sem több 20 percnél. 

idotetrisz_kartonpalya3

Először levágtam a karton felső részét, majd az alsóba kétoldalt „utat” vágtam sniccerrel. Ezután a karton aljára ragasztottam a 4 gurigát, ezek lettek a pálya oszlopai. Sima papírragasztót használtam, tökéletesen odaragadt mindegyik a dobozhoz.

idotetrisz_kartonpalya1

Amikor ezzel készen voltam, jöhetett a karton felső része. Ebből csináltam az pálya felső részét, de mivel nem ért le az épület aljáig, megtoldottam 2 kis darabkával. Egyik oldalára 2 gurigából összetoldott „alagút” került, a másik oldal meghagytam egyszerű útnak. Az alsó részét garázsnak szántam, amelyen egy autóút megy keresztül. Az emeleten körforgalom és 2 „fa” is helyet kapott, utóbbit legjobb pillanatragasztóval rögzíteni. A földszint és az emelet rögzítését ragasztószalaggal oldottam meg, illetve egy kis papírragasztó is ment rá, hogy biztosabban álljon, bár ezt még tökéletesíteni kell.

idotetrisz_kartonpalya4

idotetrisz_kartonpalya5

Nálunk még én készítettem, de nagyobb (kb. 4 éves kortól) gyerekek szerintem simán bevonhatók az ötletelése is, de az biztos, hogy örömmel díszítik a közös tákolmányt.

Ez volt részben az ötperces:

idotetrisz_kartonpalya6

Te csináltál már hasonlót?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr918803288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimimo 2013.11.08. 23:11:38

Igen, csak nagyobban, autógurítós játékot :) http://idotetrisz.cafeblog.hu/2013/05/07/benti-moka-autoverseny-rogtonzott-palyan/
süti beállítások módosítása