ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Koszorú?! – bármiből

2012. november 29. - időtetrisz

Sára a FB oldalunkon megkérdezte, hogy nincs-e valami újrahasznos adventi koszorútippünk. Akkor még nem volt.

Aztán egy ismerősöm alábbi produkciója megihletett:
László Móni koszorúja
Mivel a víz- és gázcsövekkel egy korábbi projektem okán jóban vagyok, hirtelen megvilágosodtam: négy T-alakú cső, négy hajlított és néhány egyenes: világos a képlet. Már szólt is Apám telefonja. Első pillantásra lehangoló volt az eredmény:
Nincs is 4 T-alakú, nem kompatibilisek az elemek, nem lehet bezárni a kört. Aztán addig csűrtük-csavartuk a rozsdás elemeket, amíg a forma nem emlékeztetett valami koszorúfélére. A falra fúrt teáscsészékhez használt gyöngyházfestékből még volt otthon, lekenegettem velük a csöveket és a gyertyákat is: furcsán selymessé teszik a rozsdafoltokat, a régi festéknyomokat.
Fölpakoltam az egészet egy fehér deszkára (levettem egy polcot ideiglenesen), majd 4 db. hurkapálcát is lekentem a festékkel.
Nálatok miből lesz a koszorú?

Témába vág: Koszorú Tetra Pakból Lejárt lemez Tetra Pak adventi naptár Upcycling ajándéktárgyak készítése a Cellux-csoporttal

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr148802660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása