ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Gyerekrajzok a falon 1. - Rajzolj keretet!

2015. január 05. - időtetrisz

Rettenetes anya vagyok, de képtelen vagyok normális módon archiválni kis Picassóim alkotásait. Odáig már eljutottam, hogy bedobom őket egy dossziéba. Mármint az alkotásokat. De lássuk be, ez azért elég szomorú vég: ha évek múlva nem lehet előkapni könnyes szemmel, hogy, lám már három évesen megmutatkozott a zseniális absztrakciós készség, és bebizonyítani, hogy a színharmónia iránti érzékenység veleszületett a művészben. Szóval, elegem lett, fogtam egy sima fekete filcet, és...

[caption id="attachment_8265" align="aligncenter" width="600"] Timothy Goodman alkotása alapján dolgoztam...[/caption]

egyszerűen keretet rajzoltam a lapoknak,

majd bluetack-kel rögzítettem a képeket. Egyelőre három keret várja az aktuális alkotásokat,

de nagyon vonz, hogy a kiinduló ötlet alapján az egész falat beborítsam keretekkel...

Az Időtetrisz szerzői előszeretettel dekorálják furcsaságokkal a falakat:

- Felmenők a falon

- Teáscsészék a falon

- Egyedi gyerekszobadekoráció - öntapadós tapétából

- gyerekkonyha-freskó

És ha nem tetszik, nem paráznak, egy mozdulattal korrigálnak:

Takaríts festékkel!

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr888803898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása